دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 183924
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
خداحافظی تلخ

سلام به همه...

حالتون چطوره دوستای خوبم؟ببخشید چند روز نتونستم آپ کنم آخه ترافیکم تموم شده بودوخلاصه شرمنده،i am sorry

خوب 3روز تعطیلی خوش گذشت؟به من که خیلی چون رز عزیزم اومده بود اینجا و بعد از 2ماه دیدمش.گرچه زود رفت و معلوم نیس دوباره کی بیاد.

ماه رمضون هم که تموم شد.کارآموزی حالا اینقده خوش میگذره که نگو.همش ازمون پذیرایی میشه.اول که صبحونه میخوریم.بعدش چایی،ترشی،...http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gifیه دوست خیلی خوب اونجا دارم.به حدی مهربونه که اندازه نداره.اسمشو گذاشتم مهربون.اما...5شنبه داره میره شیراز...آخه مهربون من اونجا درس میخونه.از همین الان عزا گرفتم واسه ندیدنش.گرچه قول دادیم هرروز ایمیل بزنیم و تمام وقایع اتفاق افتاده رو تعریف کنیم.من خیلی دوسش دارم چرا میررررررررررررررررررررررررررررررره

برام یه نقاشی کشیده،آخه مهربونم نقاشیشم بیسته بیسته.یه پسر بانمکه.اسمشو گذاشتم«دنی»...

هرروز باهم میایم خونه،موقع خدافظی کلی همو بغل میگیریم.اصلا دلمون نمیخواد جداشیم.امیدوارم بتونم برم شیراز پیشش بهش سر بزنمامروز که داشتیم میومدیم ازم پرسید چرا هستیت اینططوری کرده.خیلی بغضم گر فت.چیزی زیادی برای گفتن نداشتم.بهش گفتم خیلی سخته که هرروز از دم خونشون رد شم و فاصله به اندازه یه زنگ در باشه اما نتونم ببینمش یا حتی صداشو بشنوم.به نظر شما سخت نیس؟

یه روزی هستیم میگفت عاشق چشاتم اما حالا کجاست ببینه که دفتر خاطراتمو وقتی ورق میزنمو اسمشو میبینم چطور چشمام خیس میشه از نبودشdeborah.mihanblog.comهرکی ازم میپرسه یگم همه چیز عالیه عالیه اما هیچکی به اندازه دلم نمیدونه که جات چقد خالیه!

راستی بچه ها نظرتونو در مورده عکسا و مطالبی که میذارم بهم بگین.نظر فراموش نشه لفطا





از هیاهو زمین بیزار شده ام !!

سهراب قايق ات جايي براي من دارد؟


شجاعت مـے خواهد

وفادار احساسـے باشـے

کــ ِ میدانـے

شکست مـے دهد

روزے نفس ـهاے دلت را...





به خــداحافــظـی تــلـخ تـو سـوگــنـد نــشــد

 

 

کـه تـو رفــتـی و دلـم ثـانـیـه ای بـنـد نـشـد
بـا چـراغـــــی هـمه جـا گـشـتـم و گـشـتـم در شـهـر

هـیــچ کـس ! هــیـچ کـس ایـنجا به تـو مانـنـد نـشـد
خواسـتـنـد از تـو بگویـنـد شـبـی شـاعـرها

عـــاقـبـت بـا قــلــم شــرم نوشـتـنـد : نـشـد





 

 

 

 

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
سالها، هجری و شمسی، همه بی‎خورشیدند

 

از همان لحظه که از چشم یقین افتادند
چشم‎های نگران آینه‎ی تردیدند

 

نشد از سایه‎ی خود هم بگریزند دمی
هر چه بیهوده به گرد خودشان چرخیدند

 

چون به جز سایه ندیدند کسی در پی خود
همه از دیدن تنهایی خود ترسیدند

 

غرق دریای تو بودند ولی ماهی‎وار
باز هم نام و نشان تو ز هم پرسیدند

 

در پی دوست همه جای جهان را گشتند
کس ندیدند در آیینه به خود خندیدند

 

سیر تقویم جلالی به جمال تو خوش است
فصل‎ها را همه با فاصله‎ات سنجیدند

 

تو بیایی همه‎ی ثانیه‎ها، ساعتها
از همین روز، همین لحظه، همین دم عیدند

 

 

                                                              "قیصر امین پور"


خوب عزیزان نظر یادتون نره.بهم بگین چی دوست دارین تا توی وبلاگم بذارم....بای بای 

 

 

 




یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, توسط sogand